Spoznajte silu
E-MAILOVÉHO marketingu

vytvorenie_databazy

VYTVORENIE DATABÁZY

Databáza kontaktov je základ úspešného E-MAIL marketingu. Vytvoríme stretégiu, ktorou zhromaždíte relevantné kontakty.

newsletter

NEWSLETTER

Pomôžeme Vám s vytvorením obsahu, šablónou aj formou komunikácie. Kedy newslettery posielať, ako často a komu.

hromadne_oslovenie

HROMADNÉ OSLOVENIE FIRIEM

Orientuje sa Vaša spoločnosť v B2B sektore? Pomôžeme Vám ich osloviť s ponukou, na ktorú sa nebude dať povedať NIE.

“Funguje ešte E-MAILOVÝ marketing?”

59%  používateľov uvádza, že ponukový E-MAIL ovplynil ich nákupné rozhodnutie

50%  spotrebiteľov uviedlo, že E-MAIL je ich najobľúbenejší komunikačný kanál

700%  vyššia pravdepodobnosť prekliknutia v porvnaní s inými marketingovými kanálmi

Ako to robíme?

Kampaň na mieru

Žiadny podnik nie je rovnaký. Dávame si čas na prispôsobenie Vašich E-MAILOV tak aby vynikli. Od predmetu až po pätičku mailu sa môžete spoľahnúť, že vždy budeme pracovať na vytvorení dokonalej E-MAILOVEJ kampane.

Pútavý obsah

Obsah každého E-MAILU, ktorý pošlete, by mal byť kvalitný, presvedčivý a mal by odrážať štýl Vašej značky. Veríme vo vytváranie bezchybného obsahu, ktorý zaujme Vašich zákazníkov a zároveň bude reprezentovať Vašu značku.

Jedinečný dizajn

Žiadny E-MAIL nie je úplný bez dobre navrhnutého rozloženia. Či už sa zameriavate na produktové fotografie alebo uvedenie novej služby, vytvoríme pre každý E-MAIL jedinečný a nezabudnuteľný dizajn.

Cieľové publikum

Zabezpečíme, že každá odoslaná kampaň bude prispôsobená potrebám konkrétneho publika. Pomôžeme Vám so segmentáciou E-MAILOVÝCH kampaní. Každý zákazník Vašej firmy dostane E-MAIL prispôsobený jeho potrebám a záujmom. To následne zvýši prekliknutia a predaje.

PRIAMO OSLOVTE ZÁKAZNÍKOV

E-MAILOVÝ marketing Vám umožňuje priame oslovenie Vašich existujúcich alebo potencionálnych zákazníkov. Ak máte konkrétne produkty, služby alebo časovo obmedzené ponuky, ktoré chcete propagovať vybranej skupine, môžete tak urobiť.

NESKONČÍ TO V SPAME

Prvým krokom v e-mailovej kampani JE DOSIAHNUŤ, aby zákazník otvorili Váš E-MAIL. Koniec koncov, bez ohľadu na to, aká skvelá je Vaša ponuka, bolo by zbytočné, keby na Vašu správu ani neklikli.

ZMERAJTE SVOJ ÚSPECH

S tradičnými marketingovými metódami, ako sú letákové kampane, neexistuje spôsob, ako zmerať úspech kampane. E-MAILOVÝ marketing Vám poskytuje štatistiky a umožňuje Vám v reálnom čase vidieť, ako ďaleko ste sa dostali vo svojej E-MAILOVEJ kampani.